Gjest Helle dussen Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Vi vurderer nå en dobbelsengfra Jysk. Tror den koster rundt 5000 kr eller noe. Har for tiden behov for større seng, men har ikke råd til en Jensen eller Wonderland akkurat nå. Er disse sengene fra Jysk ok? 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Vi hadde for mange år siden seng fra Jysk. den var grei, men ikke spesielt god i kvaliteten (ennå dette var den dyreste modellen de hadde). Var jeg dere hadde jeg heller gått for IKEA-seng. 0 Siter
Gjest Helle dussen Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Vi hadde for mange år siden seng fra Jysk. den var grei, men ikke spesielt god i kvaliteten (ennå dette var den dyreste modellen de hadde). Var jeg dere hadde jeg heller gått for IKEA-seng. Har hatt Ikea seng og er ikke fornøyde! Så da så...Vi får vel gå og prøve de Jysk-sengene - så får vi se. Det er jo ikke snakk om å ha den i 10 år heller, da...så for en periode går det vel 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Har hatt Ikea seng og er ikke fornøyde! Så da så...Vi får vel gå og prøve de Jysk-sengene - så får vi se. Det er jo ikke snakk om å ha den i 10 år heller, da...så for en periode går det vel Jeg tror vi hadde vår i 3-4 år, da var den klar for å skiftes ut igjen. Det er jo IKEA som kommer best ut av billig-senger, Jysk midt på treet. Men det har sikkert blirr bedre hos Jysk også. Men kvaliteten var iallfall så som så. Selvom senga fortsatt var god de første ukene, gikk det raskt sømmer i stykker osv. 0 Siter
Incubo Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Jeg kjøpte en kontinental-seng fra bohus for 7 år siden til rundt 5000 kr. Er kjempefornøyd med den, og flott kvalitet. Madrassen er veldig myk på den ene siden, og hardere på den andre siden. Den harde er perfekt for ryggen og nakken min, som jeg plages med! Så anbefaler der iallefall. Har ingen erfaring med senger fra verken jysk eller ikea. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 IKEA kom veldig bra ut i en test for et par år siden. Hadde ikke handla noe så viktig som seng på Jysk, nei. Jysk er god på tekstilvoksduker, that's it! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.