Gå til innhold

Vanskeligere for menn å komme over eks'en?

Anbefalte innlegg

Gjest gullhaar

Hei!

Jeg har i et halvt års tid vært sammen med en mann som var sammen med sin forrige kjæreste i 10 år og han har to barn sammen med henne.

Både han og jeg føler at vi denne gangen har funnet ”den rette” i hverandre. Han føles som en sjelevenn og vi har det veldig bra sammen. Til og med på det seksuelle området har vi det begge bedre enn vi noen gang har hatt det før.

Jeg er nok dessverre av den typen som plager meg selv med mange dumme tanker, men jeg tror selv det er fordi jeg er redd for å miste.. Jeg funderer ofte (for ofte) for meg selv og tenker på om han ville ha vært sammen med henne igjen hvis han fikk muligheten. De var jo sammen så lenge, har to barn sammen og så mye historie sammen som er vanskelig for meg å hamle opp med. Han sier selv at jeg er helt på bærtur når jeg tenker sånn, men..

Jeg har blitt kjent med eks’en hans. De to samarbeider helt ok, men hun og jeg kommer enda bedre overens Hun har hatt ny kjæreste i et par år nå og føler at hun har funnet den rette for seg. Sånn sett er jeg trygg på at hun ikke vil prøve å stjele tilbake kjæresten min.

Hun har også sagt til meg at hun og kjæresten min er helt ferdige med hverandre og at de flere år var sammen pga barna.

Likevel føler jeg meg noen ganger som ”second best” for ham. Er det virkelig mulig for en mann å bli helt ferdig med moren til barna sine? Føler at menn sliter mye mer med sånt enn kvinner.

Innspill?

Fortsetter under...

Som du selv sier, så sliter du med dumme tanker. For noe mer forsikring kan du nok ikke få fra noen. Hun vil ikke ha han, han vil ikke ha henne. Hun er i nytt forhold selv, dere har det bra sammen.

Du må nok bare slå deg til ro.

Som du selv sier, så sliter du med dumme tanker. For noe mer forsikring kan du nok ikke få fra noen. Hun vil ikke ha han, han vil ikke ha henne. Hun er i nytt forhold selv, dere har det bra sammen.

Du må nok bare slå deg til ro.

Gode råd er ofte gratis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...