Gjest Frustrert100 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Heisann For ca 2mnd siden ble jeg plutselig så svimmel på jobb og har hatt dette hver dag siden. Ting går ikke rundt men mer en følelse av å være på båt. Har også et veldig plagsomt trykk i hodet. Enda ingen eksperter som har klart å gi meg en sikker diagnose. Har tatt MR,CT,Gastroskopi og utallige blodprøver. Eneste blodprøvene viser er litt for høyt jernlager (336) og blodprosent (18), har vært til blodtapping uten at dette hjalp, men det er noe jeg skal fortsette med uansett for å få ned verdiene litt. Har også utelukket hemokromatose. Nevrolog og kiropraktor har heller ikke funnet noe. Går nå til en lege som driver med nåler (intra muskulær stimulering) og mener han skal fikse meg men jeg er veldig usikker på om det har noe med muskler og nærver å gjøre. For et par dager siden fikk også han jeg deler leiligheten med de samme symtomene så nå er også han sykmeldt så da har jeg begynt å mistenke virus eller noe med leiligheten (luft,vann feks) men blokka vi bor i er kun 8mnd gammel. Er det noen prøver eller medikamenter du synes jeg bør ta opp med legen min? Vet det er vanskelig for deg å ta dette over nettet men tenkte å gjøre forsøk i håp om at du har vært borti noe lignende før. Hilsen frustrert 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291549-svimmelhet-og-trykk-i-hodet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.