Gjest sminkenybegynner Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Noen som kan hjelpe meg med noen sminketips? Hvordan jeg skal legge på øyenskygge, og hvordan lage pene sotede øyer? Synes øynene mine blir så små og rare om jeg har på noe særlig rundt dem jeg. Ganske små, tette øyer. Noen som har tips, evt linke til trinn for trinn bilde guide? Blir eyelinere ol tørre og dårlige hvis de blir gamle? Hva med øyenskygge? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Man begynner med en fuktighetskrem som bør være på i 20 min før sminken legges. Tette øyne = man sminker hardest rundt ytterste halvdel av øynene. Ikke inn mot neserota. Sotfarge; sort eyeliner, mørkgrå skygge og skimmerskygge. 0 Siter
Incubo Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Vanskelig å forklare hvordan man sminker synes jeg..og alle er så forskjellige, og sminker også så forskjellig. Når jeg går litt lei av min vanlige "sminkerutine" finner jeg en masse ny inspirasjon på nett. En plass som er veldig grei, er faktisk youtube..der kan du søke på make-up ol. ord..og så får du SE hvordan man gjør det. Mye enklere det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.