Gå til innhold

Kaldsvetting etc

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 23 år, har tidligere brukt kokain regelmessig, dvs ca 10gram hver lørdag, noen ganger i løpet av uken også. Dette har pågått i 3 år ca. Har også prøvd ecstasy, spiste 45 tabletter på en uke. Dettte var i år i mars. Nå sliter jeg med nattesøvn, våkner flere ganger om natten, kaldsvetter (gjennomvåt både på kropp og i seng). Har utrolige smerter i magen, kjennes ut som noen vrir om alt jeg har i magen, hjerteklapp, økt puls etc. Spiste ecstasy de tre siste ukene, 3 tabletter hver helg i løpet av 3 uker. En venn av meg spiste de samme tablettene, og fikk anfall på fest der han falt om, med skum som kom ut av munnen, stivnet helt og ristet. Jeg er en oppegående gutt, jobber, har venner, utrolige foreldre og søsken, dvs har det jeg trenger, men noe er veldig galt med meg føler jeg. Hva skal jeg gjøre? Hilsen, Redd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291594-kaldsvetting-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skipohoi

Forsøke og komme deg ut av du holder på med kan jo være en start kanskje? Det er hjelp og få, hvis du vil ha :)

Hørt om abstinenser?

Du kan jo surfe litt rundt på nettet og finne ut litt om dette.

Jeg håper virkelig du tar i bruk den siden av deg som du kaller oppegående, for dette blir ikke bedre - hvis du fortsetter med det du holder på med nå

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291594-kaldsvetting-etc/#findComment-2342517
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...