Gå til innhold

Jeg hater snø! :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Men tror du egentlig du ville satt like stor pris på våren om den ikke kom etter våren?

Jeg føler meg virkelig forløst om våren etter en lang kald vinter, og elsker egentlig årtidssvingingene :).

Men jeg synes dog at sommeren er for kort og vinteren for lang, eller kanskje særlig førvinteren - skulle gjerne hoppet rett fra oktober til januar, sånn værmessig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291618-jeg-hater-sn%C3%B8/#findComment-2342751
Del på andre sider

Men tror du egentlig du ville satt like stor pris på våren om den ikke kom etter våren?

Jeg føler meg virkelig forløst om våren etter en lang kald vinter, og elsker egentlig årtidssvingingene :).

Men jeg synes dog at sommeren er for kort og vinteren for lang, eller kanskje særlig førvinteren - skulle gjerne hoppet rett fra oktober til januar, sånn værmessig.

Jeg liker våren veldig godt! Men jeg kunne fortsatt vært foruten snøen.

Jeg hater å måtte måke meg ut om morran.

Jeg hater å ikke finne parkeringsplass når jeg kommer hjem om ettermiddagen fordi snøen minsker gateplassene med minst 30 % og jeg hater å måtte grave fram bilen om morran fordi måkebilen (når den en sjelden gang kommer) har måkt den inne, og jeg spør meg sjøl hvert år hvem pokker jeg må shagge i dette borettslaget for å få en biloppstillingsplass!

Jeg hater å ikke ha garasje og måtte skrape bilen hver morra.

Jeg hater å fryse

Jeg hater vinterklær; ekle sko, svære jakker og kløende ull.

*dårlig dag i dag*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291618-jeg-hater-sn%C3%B8/#findComment-2342763
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noen av delene. ;)

Liker du ikke julen?

Jeg har ikke gitt opp det enda, selv om den blir en like stor skuffelse hver år. Julefreden som liksom skal senke seg jager ikke bort angsten, depresjonen blir ikke jaget vekk av julegleden og smilene. Men hvert år håper jeg.

Heldigvis har vi en grei og "oversiktlig" familie, ingen skilsmisser med dine, mine og våre barn. Heller ingen som bor så langt unna at det blir overnattingsbesøk med stive smil 1. juledags morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291618-jeg-hater-sn%C3%B8/#findComment-2342775
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...