Gå til innhold

Mannen må onanere i skjul

Anbefalte innlegg

Gjest Går det an??

Ei venninne av meg nekter mannen sin å onanere. Hun mener at hvis han er kåt, så får han komme til henne og spørre om å få seg noe, for hun liker ikke onani.

Først trodde jeg hun fleipet, men jeg skjønte fort at hun ikke gjorde det.

Går det an? Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291651-mannen-m%C3%A5-onanere-i-skjul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Det er jo naturlig å få lyst til å gjøre det iblant, hun må ha hatt en "streng" oppvekst for all seksuell lyst og nytelse var fy-fy? Og nei, det er ikke sant at han heller vil kose med seg selv enn med henne, om hun skylder på det.

Hva med å heller være med på det? Si at hun kan onanere ham? Så er de jo "sammen" om saken? Ofte vi gjør det her.. når vi bare ligger i senga før leggetid/etter vi har våknet og egentlig ikke "gidder" å gjøre så mye.. da er det fint å bare ta litt på hverandre ;-)

Gjest Kjærringa

Mannen min må også onanere i skjul. Jeg har ingen ting i mot at/hvis han onanerer, men anser dette for å være hans private liv som jeg ikke har noe med, eller ønsker å vite noe om. Herregud....jeg forteller da ikke til noen at jeg onanerer! Det gjør jeg når det passer meg, og absolutt ikke i noens nærvær.

Gjest pærebrus875

Mannen min må også onanere i skjul. Jeg har ingen ting i mot at/hvis han onanerer, men anser dette for å være hans private liv som jeg ikke har noe med, eller ønsker å vite noe om. Herregud....jeg forteller da ikke til noen at jeg onanerer! Det gjør jeg når det passer meg, og absolutt ikke i noens nærvær.

Det er jo en ting å be noen gjøre dette privat, enn å nekte dem det i hele tatt...

Utrolig! Jeg synes det er uhørt å skulle nekte noen å onanere på generelt grunnlag.

Men samtidig er jeg enig med Kjærringa i at dette er noe man kan gjøre privat, så man kan derfor gjerne nedlegge veto f eks mot onanering i stua når kona er tilstede! ;-)

Utrolig! Jeg synes det er uhørt å skulle nekte noen å onanere på generelt grunnlag.

Men samtidig er jeg enig med Kjærringa i at dette er noe man kan gjøre privat, så man kan derfor gjerne nedlegge veto f eks mot onanering i stua når kona er tilstede! ;-)

Enig. En vesensforskjell på det å be han være privat når han skal onanere, det er jo helt greit sånn som jeg ser det. Men det å nekte han å onanere? Nei det er bortimot brudd på menneskerettighetene spør du meg! :)

Annonse

Enig. En vesensforskjell på det å be han være privat når han skal onanere, det er jo helt greit sånn som jeg ser det. Men det å nekte han å onanere? Nei det er bortimot brudd på menneskerettighetene spør du meg! :)

Ja, kanskje det nettopp ER brudd på menneskerettighetene? ;-)

I art 12 i FNs erklæring om emnneskerettighetene fant jeg følgende: "Ingen må utsettes for vilkårlig innblanding i privatliv", men det spørs jo hvordan denne tolkes, da;-)

Synes jeg ser for meg oppslagene i pressen etter at denne ektemannen har innklaget kona for menneskerettighetsdomstolen! ;-)

Ja, kanskje det nettopp ER brudd på menneskerettighetene? ;-)

I art 12 i FNs erklæring om emnneskerettighetene fant jeg følgende: "Ingen må utsettes for vilkårlig innblanding i privatliv", men det spørs jo hvordan denne tolkes, da;-)

Synes jeg ser for meg oppslagene i pressen etter at denne ektemannen har innklaget kona for menneskerettighetsdomstolen! ;-)

:)

Å nekte onani er definitivt "vilkårlig innblanding i privatliv"!!

Nei takk! Til retten sier jeg! ;)

*Flirer* Selvfølgelig ville jeg funnet det noe merkelig om mikn kjære satte seg til å dra'n midt i stua, men jeg håper da virkelig han tar saken i egne hender når jeg ikke er der og kan trå til! :o)

Merkelig?? Det må da være den sikreste måten for meg å få meg litt på hvis jeg dro den frem og satte i gang i stua ved siden av kona:-)

Annonse

Enig!

Merkelig?? Det må da være den sikreste måten for meg å få meg litt på hvis jeg dro den frem og satte i gang i stua ved siden av kona:-)

*Ler* Jeg kjenner min kjære så godt at jeg hadde blitt svært overrasket for å si det sånn. Men jeg hadde selvfølgelig tatt i et tak. ;o)

Kan jo hende hun ser på onani som en trussel, og det kan jeg jo forstå dersom han erstatter sex med henne mot onani.

Hadde jeg hatt en jente som ville hatt sex hver gang jeg ville jeg vært litt trist for det ville betydd at jeg var død og havnet i himmelen/helvete (stryk det som ikke passer).

En kjæreste eg hadde en gang, brukte onani som sovemedisin hver kveld. Når han trodde eg hadde sovnet, begynte ristingen.... Det ble eg skikkelig irritert på.

Faktisk var denne karen så penis fiksert at han "kun" fokuserte på den og ikke meg når vi hadde sex.. Isj..

Nei, eg er ikke imot at man onanerer, men synes det også er leit for partneren hvis den andre gang på gang foretrekker onani og ikke sex/elskov med den man er sammen med.

Det går jo tydeligvis an. Men at mannen er så tøffel at han aksepterer dette er hårreisende.

Hadde en kjæreste nektet meg å onanere hadde jeg sparket henne på rævva ut.

Hun har tydeligvis et rart forhold til seksualitet. Hun burde innsett at det er hun som har et problem og prøve å få hjelp.

Gjest Mrs Pigalopp

Hva mener du med "i skjul" da? Min mann onanerer "i skjul", helt på eget initiativ uten at jeg har bedt ham om det. Jeg onanerer selv i skjul. Jeg ville ikke likt om han lå og runka ved siden av meg uten at det var en invitasjon til å delta, og rundt om kring i huset bør han være rimelig diskret. men dette er ikke noe vi noen gang har snakket om. Er det normalt å onanere veldig åpenlyst?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...