Gå til innhold

Mannen må onanere i skjul

Anbefalte innlegg

En kjæreste eg hadde en gang, brukte onani som sovemedisin hver kveld. Når han trodde eg hadde sovnet, begynte ristingen.... Det ble eg skikkelig irritert på.

Faktisk var denne karen så penis fiksert at han "kun" fokuserte på den og ikke meg når vi hadde sex.. Isj..

Nei, eg er ikke imot at man onanerer, men synes det også er leit for partneren hvis den andre gang på gang foretrekker onani og ikke sex/elskov med den man er sammen med.

Høres ikke moro ut...

Fortsetter under...

Kommer litt på ant på hvordan de lever.

En ting er sikkert at mannen må ikke onaner til fordel for å levere i det parforholde han lever i.

Det var den mest intetsigende setningen jeg har lest på lenge. Hva med å forsøke å omformulere til forståelig norsk?

Det er en del slike halvpsykotiske og tragisk usikre kvinner, som har slike vrangforestillinger om både sex og fohold. Jeg tror imidlertid det er vanligst blant de over 40, og det er vel lov å håpe at slike kunnskapsløse og ubegavede holdninger etterhvert dør mer og mer ut.

Annonse

En kjæreste eg hadde en gang, brukte onani som sovemedisin hver kveld. Når han trodde eg hadde sovnet, begynte ristingen.... Det ble eg skikkelig irritert på.

Faktisk var denne karen så penis fiksert at han "kun" fokuserte på den og ikke meg når vi hadde sex.. Isj..

Nei, eg er ikke imot at man onanerer, men synes det også er leit for partneren hvis den andre gang på gang foretrekker onani og ikke sex/elskov med den man er sammen med.

Da har man jo et problem i forholdet, og det problemet kan man neppe skylde på onani i seg selv.

Det er jo naturlig å få lyst til å gjøre det iblant, hun må ha hatt en "streng" oppvekst for all seksuell lyst og nytelse var fy-fy? Og nei, det er ikke sant at han heller vil kose med seg selv enn med henne, om hun skylder på det.

Hva med å heller være med på det? Si at hun kan onanere ham? Så er de jo "sammen" om saken? Ofte vi gjør det her.. når vi bare ligger i senga før leggetid/etter vi har våknet og egentlig ikke "gidder" å gjøre så mye.. da er det fint å bare ta litt på hverandre ;-)

men er det vanlig at folk i parforhold onanerer når de er under samme tak?jeg føler kaanskje at jeg har litt større behov enn kjæresten min,så da "må jeg bare"..men det er ikke noe vi snakker om sånn sett. jeg tor hun hadde satt pris på om jeg heller kom til henne de gangene og viste at jeg var kåt,men jeg greier ikke det helt,blir så dumt om det virker som hun ikke er kåt selv osv..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...