Gjest Alexandera21 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei Dr Miklos Degre! Trenger så inderlig svar på hva som muligens kan være galt. Jeg har over lengere tid hatt en inderlig kløe i underlivet, det klør helt forferdelig. Og etter ett par dager med intens kløe kommer det noen klumper, som gjør kjempe vondt. Det er ikke blemmer og de sprekker ikke. Men de klør, og de blir tilslutt til sår.. Har også illeluktende utflod, den er tynnflytende og hvit/blank. Og den lukter skrekkelig. Må dusje flere ganger om dagen, og det lukter så sterkt at jeg har fått bemerkninger om det. Og det er så vanvittig pinlig!! Har oppsøkt lege 2 ganger, men da har jeg ikke hatt utbruddet, og de ber meg komme tilbake når utbruddene er! Utbruddene er alltid etter mensen, noen ganger svake andre ganger veldig sterke! Vær så snill å svar meg hva dette kan være..... Kan jeg kjøpe noe reseptfritt? Har forøverig prøvd canasten, uten en minste forbedring. Med vennlig hilsen Camilla 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291661-hjelp-meg-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærebrus875 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Det hørtes jo veldig ut som sopp da, men du sier canesten ikke funket. Har hørt at leger kan skrive ut noe sterkere om canesten ikke går. Nå var ikke jeg legen du spurte, men da har du ihvertfall et svar før du får (om du får) svar fra han. Forresten, veldig hyppig dusjing og vasking av underlivet gjør at sopp trives enda bedre, vask når du føler deg skitten eller noen ganger i uka, ikke hver eneste dag, ogs pesielt ikke med såpe. Mange som har slitt med sopp i årevis og så fått denne beskjeden, roet ned litt på vaskingen og så blitt kvitt det. Sikker på at canesten ikkehjalp? At du ble kvitt det men "vasket" det fram igjen med å vaske deg hyppig etterpå? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291661-hjelp-meg-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill/#findComment-2343230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.