Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg fikk i oktober 03 en sønn, og har siden fødselen hatt veldig uregelmessig menstrasjon. Tok vel nesten et år før jeg fikk menstrasjon igjen etter fødsel, og etter det har det kunnet gått opptil 3 måneder mellom hver gang jeg før menstrasjon. Ut ifra dette synes jeg det er veldig vanskelig å finne ut når jeg har eggløsning. Noen som har råd, det blir veldig dyrt med eggløsningstester i lengden. Lurer dessuten på om det er normalt så lenge etter fødsel, med sånn uregelmessig menstrasjon?

Før jeg ble gravid hadde jeg regelmessig menstrasjon, men da gikk jeg også på p.piller. Ble gravid etter at legen rådet meg til en pause med p.pillene. En måned etter jeg sluttet med p-pillene var jeg gravid, noe som ikke var helt planlagt. Nå ønsker jeg og min samboer å få et nytt barn i huset, men med slik uregelmessig menstrasjon har det ikke lyktes til nå.

Bør jeg oppsøke lege?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291694-%C3%B8nsker-nr2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...