Gå til innhold

kløing i underlivet....

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Klørmegihjel

Har en del problemer med kløing i underlivet. Tror ikke det kommer av sex, da det ofte kommer uavhengig av det. Jeg har vært hos legen, og det er ikke sopp eller annen kjønnssykdom. Når det klør mye, kan jeg ofte få sår under sex, ved at det kommer små rifter. Passer alltid på at jeg ikke er tørr, bruker glidemiddel, og vasker meg bare med såpe en gang i uken. Nå har jeg prøvd det meste, men klør fortsatt. Har du noen forslag om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291736-kl%C3%B8ing-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det er ikke mulig å stille diagnose uten å undersøke deg. Dessverre opplyser du ikke om din alder da ulike forandringer har relasjon til ulike aldre. Kan det være eksem eller noe du reagerer på? Da vil kortisonkrem være aktuell behandling. Du kan kjøpe en mild krem, Hydrokortison, uten resept. Du kan forsøke den i en ukes tid og se om det hjelper. Hvis din fastlege ikke kan hjelpe deg, synes jeg du skal be om henvisning til hudlege eller gynekolog. Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...