Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jul i fjor var jeg en del plaget med tannpine, men tok meg ikke tid til å gå til tannlege. Jeg brukte heller ibux når smertene ble for store. Dette endte med akuttinnleggelse med refluks og spiseførsbrokk Jeg sulle etterkontrolleres etter 3 mnd, men fikk aldri noen time tilsendt. I den perioden gikk jeg på somac. Da jeg sluttet med det i april, fikk jeg en slags sårfølelse inni brystet rett ved brystbeinet på min høyre side ca mellom 4-6 ribbein telt ovenfra. Til tider er det konstant i lange perioder, mens andre ganger kjenner jeg det mest når jeg spiser mat. Hva er dette? I fjor sommer gikk jeg gravid, og jeg tror jeg pådro meg et brokk over navlen ved et tungt løft. Jeg fikk smerter der og det bulet litt. En kirurg så på det og sa det godt kunne være et innklemt brokk, men det var vanskelig å konstatere da jeg var gravid. Tilstanden konne også gå tilbake etter fødselen sa han. Smertene over navlen gav seg etter hvert, men jeg har i ettertid slitt med veldig treg mage, og magen er "misformet". Jeg kan til tider være ganske smertefullt sprengt fra navlen og opp i ribbeina, mens magen under navlen er slank og fin. Jeg undrer også på om et slikt brokk kunne forårsake de plagene jeg beskrev først. Jeg skriver til def nå, for jeg synes det er vanskelig å legge dette fram helhetlig for almennlegen min. Der blir jeg bare behandlet symptomatisk, men årsaker blir ikke undersøkt. Hva råder du meg til å gjøre? Er dette noe jeg må leve med, eller kan det behandles? Håper på svar. Mvh 34k

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291739-s%C3%A5rf%C3%B8lelse-i-brystpartiet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...