Gå til innhold

blåmerker og infeksjon?

Anbefalte innlegg

For et år siden hadde jeg en infeksjon i kroppen. og i ettertid har jeg mye lettere for å få blåmerker av ingeting. bare jeg dunker borti noe har jeg store stygge blåmerker som blir helt svarte og lilla. kan det komme av infeksjonen jeg hadde og er det noe jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291750-bl%C3%A5merker-og-infeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Mangel på (tror jeg) C-vitamin kan føre til dårlig sårheling og lett få blåmerker som blir der lenge. Selv fikk ejg dette da jeg ikke spiste nok mat, folk kunne dytte i meg en gang og jeg så ut som jeg hadde fått juling lenge etterpå.. Kraftige blåmerker ble mindre og mindre men var jo fortsatt synlige etter en måneds tid, og gjerne mer også. Dette har jeg ikke lengre, så regner med jeg eter nok av alt ejg trenger. (blodprøver i september viste nå ikke mangler av noe)

Så mulig du sliter med å få opp lagrene igjen? Ta en blodprøve og se om du mangler noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...