frustrertOslo Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Hei! Har nå har hodepine i over 2 mnd og er desperat etter hjelp. Har nesten hver uke gått til lege og de har ikke funnet ut noe. Har veldig smerter over pannen og bak øynene. Når disse blir verre så får jeg vondt i ørene og under øynene, og på det verste så føles det ut som om jeg får influensa. Etter 3 uker på diverse antibiotika (og ja, har tatt CT), fant de ut at jeg faktisk ikke hadde bihulebetennelse. Så nå skal jeg til nevrolog, men første time er i Januar, så nå må jeg gå med smerter fram til det. Har nesten sluttet å ta smertestillende, siden det kan gjøre vondt verre, og at jeg får allergiske reaksjoner av dem. Har nå vært sykemeldt i 2 måneder og føler meg ikke stresset eller noe slikt. Er ikke stiv i nakken eller i ryggen. Er desperat etter å bli bedre, og har begynt å prøve akupunktur, men har ikke hjulpet så mye enda. Er det noe som kan hjelpe? Noen gode råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291786-hodepine-i-2-mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.