Gå til innhold

Angrepillen

Anbefalte innlegg

Gjest GothicSaint17

Tok i går en angrepille etter ubeskyttet sex. (Norlevo). Bare en time etter jeg hadde tatt den, ble jeg både kvalm, fikk smerter over magen og i tillegg blødning. Kvalmen ga seg bare etter noen timer, men jeg har fortsatt i dag (en dag etter jeg tok pillen) både smerter nederst i magen og blødning (nesten helt likt som mensen). Måtte ta ibux om natten for å i det heletatt kunne sove pga magesmertene. Er det vanlig at det skal begynne å blø så fort, og at både blødningen og magesmertene skal vare i flere dager? Er rimelige sterke magesmerter også. Skal ha mensen om 2 dager, så vet ikke hvordan det blir nå når jeg har fått denne blødningen. Kommer jo ikke til å vite om jeg får mensen eller ikke da. Er det farlig at jeg fikk denne blødningen og magesmertene så kort tid etter at jeg tok pillen? Og at de skal vare i flere dager?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291816-angrepillen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Høstløvet

Et lite utdrag fra Felleskatalogen, ang den tabletten du tok..

Menstruasjonen kan av og til komme noen dager tidligere eller senere enn forventet. Uteblir menstruasjonen i p-pillefrie perioder, tas graviditetstest. Bruk av preparatet flere ganger i samme menstruasjonssyklus anbefales ikke.

Hvis du går inn på Felleskatalogen.no, kan du søke på dette selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291816-angrepillen/#findComment-2344745
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...