Gå til innhold

ereksjon

Anbefalte innlegg

lailen1365381136

Hei! prøvde å sende et innlegg sist.Men er usikker på om jeg gjorde dette riktig. Derfor prøver jeg på nytt. Jeg er en mann på 50 år. Isolert sett så har jeg hvert utsatt for mye psykisk press og stress dette året. Dette har hvert altoppslukende på mange måter. Men nå går jeg rett på sak.Våkner alltid opp om morgen med stå, og er alltid normalt kåt i kroppen. Men har samtidig variabel sexlyst, altså tenning.Uansett, når jeg onanerer så får jeg alltid utløsning. Men ikke så like sterkt lenger enn før. Men for å være helt ærlig så er merker jeg også at jeg har nor mindre sexlyst nå enn for ca fem år siden. I de sistte fire årene har jeg hatt et fast forhold til en kvinne som er 44 år i dag. Er fortsatt sammen med henne. Hun har et mye større sexbehov enn det jeg kan kansje tilby henne. Så kommer vi til kjernen av problemet. Når jeg får lyst og stå så detter den så fort ned igjen, at det går ut over det sexsuelle forholdet. Dette har hvert et problem over tid slik at hun også begynner å miste lysten i forhold til av og på.Dette har jeg også forståelse for. Vi har et utrolig gått forhold ellers på alle mulige måter, men dette begynner å tære på forholdet. For å være åpen og erlig om dette så er jeg det.Hva vi liker best i sexforholdet: Hun liker best å sitte oppe på meg for å få orgasme, men når hun sitter oppe på meg så får hun problemer med å komme orntlig nedpå meg. Akkurat som om vi er feil anatomisk feil for hverandre. Dette blir et iritasjonsmoment. Jeg liker best å ta henne bakfra, eller ifra siden. Da detter den ikke så fort ned, men da tar det lang tid for henne å få orgasme. Det blir problematisk for henne å få orgasme da.

Vel, hva gjør jeg med dette problemet. Jeg føler meg sexsuell normal i kroppen, men har senere tenning nå enn før. Jeg har pratet med min fastlege om dette, og han mener jeg er i en normal situasjon, og fraråder meg til å bruke vigara. Fordi som han sier, det er en del minussider med dette.

Jeg har probler med ryggen- altså slitasje og prolapps. Kan dette påvirke sexfølesene, lysten, tenningen.? Noen ganger føler jeg ingen ting selv om den er aldri så stiv. Vel kan du gi meg noen vettuge gode råd for meg. Og så har jeg hørt om noe som heter libex, det er uten resept.

Med Hilsen Egil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291826-ereksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...