Gjest RORAM Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 Hei, jeg har i noen år nå vært plaget med sterk/ujevn puls. Nå ikke så ofte som tidligere. Det kan være en gang i mnd, noen ganger oftere. Når jeg har det, varer det fra 1-3 timer. Vi har nettopp kjøpt en blodtrykksmåler, siden konen min går på blodtrykksmedisin. Nylig fikk jeg sterk/ujevn puls etter at jeg hadde lagt meg en kveld, jeg målte da blodtrykkettrykket en del ganger. trykket varierte opp og ned mellom 179 over 130 til, 95 over 53 med alle variasjoner i mellom dette. Og pulsen fra 65 til 120 med ujevn rytme. Jeg har tidligere vært til legen for dette og også gått med en blodtryksmåler et døgn, uten at det viste noe som helst da. Så dette er første gang jeg har fått målt det mens jeg har det. Er dette noe som jeg behøver å gå videre med, eller er det normalt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291837-ujevn-puls/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.