Gå til innhold

Uvant blødning med Trionetta

Anbefalte innlegg

Gjest (Anonymous)

Hei, håper noen kan hjelpe meg.

Jeg er 27 år, har gått på p-piller i flere år. Går på Trionetta 28. I starten fikk jeg mensen den 3.dagen uten piller (eller den 3. sukkerpillen da), etter en stund forskjøv dette seg til 4./5.dagen. Regnet ikke med at det var noe unormalt i det.

Problemet er at jeg tok siste gule pille på brettet i går, og nå er mensen i anmarsj. Den starter jo "rolig", men jeg kjenner det igjen. Skal jeg begynne med nytt brett om en uke som vanlig da? Jeg er så uvant med dette her, har ALDRI hatt uregelmessige blødninger etter at jeg startet med pillene...

Jeg håper ikke dette er starten på masse uregelmessighet, for jeg skal til syden om 1,5 mnd og da vil jeg ihvertfall slippe mensen!

Så hva er tipset, skal jeg bare fortsette som vanlig om en uke? Eller ta en pause? (som ikke kan bli så lang, siden jeg reiser 20.juli).

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29186-uvant-bl%C3%B8dning-med-trionetta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har brukt Trionetta 28 i vel ett år nå, jeg har ikke hatt noe bivirkninger og mensen har kommet regelmessig. Mitt første spørsmål er om sjangsen for å bli gravid er der, når man har samleie under mensen. Det er jo ikke eggløsning når man går på p-piller? Etter dette begynte jeg på et nytt brett, jeg glemte da å ta pillen to dager. Unngikk da å ha samleie resten av tiden. Det som da skjedde var at jeg fikk mensen etter noen dager (midt i de gule pillene). Nå når jeg er kommet til de hvite pillene, da jeg egentlig skulle hatt mensen, så kommer den ikke. Jeg lurer da på om sjangsen er der for å være gravid, eller om denne forstyrrelsen bare skyldes at jeg har glemt å ta piller? Jeg har jo hatt mensen for den måneden, bare på helt feil tidspunkt. Men skal jeg likevel begynne på nytt brett? Kommer mensen da på rett "sted" igjen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...