Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en liten (kanskje stor) krabat i magen. Er 28+1 på veg i dag, og det er ett voldsomt liv. Har våkna om natta av spark/slag/bevegelser fra rundt uke 20. Denne krabaten min presser på utover, altså slik at det nesten føles som mageskinnet skal sprekke. Som regel gir h*n seg når jeg klemmer tilbake, men det er ikke alltid. Kan ikke huske det var slik når jeg gikk rundt med frøken i magen. Selv om hun også var i bevegelse nesten konstant.Og det er ingen regel for hvor disse "klemmene/sparkene" kommer.

Regner vel med at det ikke fins så mange tips om hvordan jeg får krabaten til å slutte. Så det var vel mest for å lufte frustrasjonen. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291903-sparkene-gj%C3%B8r-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pregnant77

Unngå for mye søtsaker og søt drikke, dette kan gjøre babyen litt overaktiv.

Hvis han blir veldig aktiv, kan det lønne seg å reise seg opp og gå litt rundt, "bysse" litt, for babyer og fostere er slik at de er mest aktive når de ligger i ro, men faller fort i søvn/roer seg når de bysses.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...