Gå til innhold

Julebord og andre firmafester

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tzatziki1365380058

Kjenner en som fikk evig fred fra alkoholmas etter å ha sagt "nei, du skjønner jeg er tørrlagt alkoholiker, og jeg holdt på å miste både kona og ungene av fylle kombinert med at jeg aldri klarte å holde finga borte fra damene når jeg drakk".

Mulig det ble litt sladder om han etterpå, men han ble møkk lei - og fikk som sagt fred etter det:)

Vil vel ikke akkurat anbefale samme løsning, men det er jammen tåpelig at ikke voksne folk er trygge nok på seg selv til å ikke føle ubehag over at andre ikke drikker. For jeg tror det er det det handler om!

Når man blir voksen ønsker man seg som kvinne gjerne myke pakker i stedet for harde, for når de er harde inneholder de som oftest kjøkkenting.

Takk for tipset, det hadde eg ikkje tenkt på....*tenker*

Ka kan eg kjøpe da, til ei på over 70 år?

- ergometersykkel?

- kjevle?

- teppebanker?

- klesrulle?

- samurai(rai)sverd?

Andre forslag?

Annonse

hare1365380455

Takk for tipset, det hadde eg ikkje tenkt på....*tenker*

Ka kan eg kjøpe da, til ei på over 70 år?

- ergometersykkel?

- kjevle?

- teppebanker?

- klesrulle?

- samurai(rai)sverd?

Andre forslag?

En bok fra der hun vokste opp (med bilder)?

Jeg er så hjertens enig at det er et drikkepress på julebord! Og jeg blir eitrende sinna når jeg får spørsmål om jeg er religiøs! Jeg spør ikke de andre om hvorfor de drikker!!

Nå er jeg så "stor" at jeg tør å si ifra og tviholde på det. Men det har ikke vært lett oppigjennom tidene. Og det er da jeg synes kjempesynd på ungdommen som skal si nei til det samme. Det er jo for mange unge en helt umulig oppgave.

Min oppfordring til alle før julebordsesongen må være at alle holder kjeft og drikker eller ikke drikker uten at man spør noen om HVORFOR!!

Gi faen i om de synes du er både prippen og fanatisk! Det er de som er trangsynte dersom de stempler folk på den måten.

Bare si at det ikke passer dersom du ikke har lyst. :)

''Bare si at det ikke passer dersom du ikke har lyst. :)''

Koffor det?

Bare si at du "ikkje har lyst" dersom du ikkje har lyst!

Ka er galt med å si sannheten?

Kvinnfolk altså...:-)

Annonse

Koffor det?

Fordi da slipper man å forklare ytterligere og slipper å fremstå som sær. :)

Koffor det?

Noen ganger er det bedre med en hvit løgn. Om kolleger har brukt tid på å stelle i stand og håper på godt oppmøte og en vellykket fest, er etter min mening bedre å si det ikke passer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...