Gjest Anonym bruker Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei Jeg har vært plaget av acne i 4-5 år nå. Jeg er nå 36 år. Jeg var hos en hudlege for snart 9 mnd. siden. Der fikk jeg en resept på penicilin. Det har jeg brukt frem til nå. Men det har ikke blitt borte. Jeg har brukt div. renseskum og kremer fra apoteket. Men det hjelper ikke. Jeg begynte netopp med å ta b-vitaminer. Problemet er selvsagt mest i ansiktet, men jeg har det også på brystkassa og ryggen. I ansiktet er det som regel på haka og over øynene inn mot neserota. På brystet og ryggen er det mere som det er over det hele, som et stort rødt felt. Jeg går på diverse medisiner b.l.a. For for lavt stoffskifte. Kan dette ha noe med det å gjøre? Kan dette være noe annet enn acne? Jeg lurte da på hva slags behandlinger og eller medisiner man kan få bukt med dette på? Dette plager meg veldig. Håper på svar. Lasse L. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/291972-acne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.