Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Nina. For 4 mnder siden fikk jeg et kragebensbrudd, og ved siste røntgentime for litt over en måned siden fikk jeg beskjed om at det hadde grodd helt fint og ikke burde bli noe problem. De siste månedene har jeg heller ikke hatt noe særlig ubehag rundt bruddet, men for et par uker siden begynte det å gjøre vondt. Jeg har hverken vært spesielt forsiktig eller uforsiktig, men trener normalt (lite. lett svømming noen ganger i måneden), og tar noen løft med jobb i barnehage. Men jeg har vært tilbake i jobb i tre måneder nå, jeg ser ikke hvorfor bruddet skulle plage meg først nå?? Er dette noe å være bekymret over, og er det noe jeg burde gjøre/ikke gjøre? Er det normalt at det gjør vondt så lenge etterpå for et brudd som liksom skal ha grodd fint? Det må da være grenser for hvor lenge jeg må være forsiktig? Det er ikke akkurat overhvelmende smerter det er snak om, men det gjør seg godt kjent.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291989-vondt-brudd-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...