Gjest så flau Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei Morten! Jeg har egentlig et rart spørsmål, som jeg ikke har turt å stille noen leger før. Mye skyldes komplekser for egen kropp. Jeg har ganske lenge brukt str 40 i sko, selv om jeg egentlig burde ha hatt 41. Dette gjorde jeg fordi jeg skjemtes over mine store føtter, og ble ofte mobbet på barneskolen. Det som har skjedd nå, er at jeg har fått stygge "sår" om jeg kan kalle det det på samme tå på begge sidene. Det er tærne ved siden av lilletærne. De er blitt hovne og fått på en måte blemmer, som egentlig ikke er blemmer. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Problemet er at dette gjør meg veldig sjenert, jeg tørr ikke å gå i åpne sandaler, bade offentlig og lignende. Har også slitt med bulimi i lengre tid, så det gjør det ikke bedre. Jeg vet at det er et tåpelig spørsmål, men det plager meg så mye at jeg av og til er redd for at jeg aldri kommer til å slå meg til ro med noen, akkurat pga dette. Fordi jeg alltid hele livet mitt har skjemtes over kroppen min generelt. Er det noe jeg kan gjøre? Er plastisk operasjon eneste mulighet for å få normale føtter igjen som ikke vekker oppsikt? Klem fra meg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292006-f%C3%B8tter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.