Gjest helene0 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei! Jeg har i 5-6 år vært periodvis plaget med smerter og blødning fra endetarmen etter avføring. Det hele startet etter å ha inntatt store mengder rugbrød (sort) i flere dager. Da jeg hadde avføring første gang etter dette, føltes det som jeg revnet. Dette fortsatte i lang tid og jeg ble rådet å drikke lacylose. Det hjalp men etter en stund kom problemet igjen. Med tiden har jeg fått en liten klump like ved endetarmen, den er ikke vond og forsvinner ikke. Den har nå vært der i 3-4 år oh ingen salve hjelper på hverken den eller smertene. Jeg har også det problemet at etter hver avføring har det etter en times tid lekket ut enda litt mer, noe som er veldig sjenerende- så jeg legger alltid litt papir i trusen. Sånn er det hver eneste gang. Hva kan jeg gjøre med dette? Må jeg opereres? Vil så gjerne ha ditt råd slik at jeg er forberedt før jeg besøker legen. Har tidligere fått beskjed om at det bae er henorroider uten engang ha fått en sjekk. Salve virker ikke, jeg blør, har smerter, lekker ut avføring, klumpen lar seg ikke presses inn og jeg er fortvilet. Er bare 22 år og nå har jeg fått nok.. Håper sårt på noen råd og en uttalelse fra deg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292018-analfissurhemorroide-i-ca-5-6-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.