Gå til innhold

Vond tunge,noen råd?

Anbefalte innlegg

Gjest snuppsi_27

Jeg har fått en kul langt bak på tunga, og den er frynsette, dvs at det området er opphøyd og spriker på en måte. Er så langt bak at det er ekkelt, får lyst til å brekke meg, for det kjennes ut som det ligger noe der som jeg vil svelge ned. Tror ikke det er sopp, er litt hvit på tunga men ikke noe belegg. Mulig jeg har brent meg uten å vite det. Vært sånn i ca 1 uke nå, men synes det er litt dumt å gå til legen for noe slikt. Noen som har opplevd sånt eller har en formening?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292022-vond-tungenoen-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skulle forsøke tannkrem uten fluor, kjente en dame som hadde sår på tunga i mange måneder, og det ble borte, da hun gikk over til flourfri tannkrem.

hilsen

Ja det er kanskje verdt å prøve! Bruker Zendium da denne er uten såpe og anbefales av legene. Jeg leter for å finne noe som ligner men alle snakker og blemmer og sår men til meg er det mer en opphøyning av tunga,de små papillene står å spriker rett opp! Skjønner jeg noe? Nei! :s

Gjest mandolina

Ja det er kanskje verdt å prøve! Bruker Zendium da denne er uten såpe og anbefales av legene. Jeg leter for å finne noe som ligner men alle snakker og blemmer og sår men til meg er det mer en opphøyning av tunga,de små papillene står å spriker rett opp! Skjønner jeg noe? Nei! :s

Det var slik dama hadde også.

Hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...