Gå til innhold

Trøbbel med tårnet??

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSlem24

Jeg er en mann på 40 år, og fremdeles jomfru.Har ikke hatt "draget" for å si det sånn, og jeg lengter etter ei jente å dele livet med. Det største problemet er egentlig størrelsen på "tårnet". Føler rett og slett at den er i største laget. Den er 24 cm lang og relativt tjukk.Dette er et stort problem for meg, og jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem i forhold til dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292053-tr%C3%B8bbel-med-t%C3%A5rnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Det trenger du ikkje bekymre deg for.

Eg kan trøste deg med at "tårnet" ditt, er litt under gjennomsnittet som er 26,5 cm.

Så lykke til, og håper du finner "den rette". :-)

Vet du, det kunne hende at trådstarter er seriøs. Så hva med å prøve å gi et skikkelig svar?

Annonse

Vet du, det kunne hende at trådstarter er seriøs. Så hva med å prøve å gi et skikkelig svar?

''Vet du, det kunne hende at trådstarter er seriøs.''

Ja, det er selvfølgelig mulig.

Men etter å ha vært på Dol, til og fra i snart 10 år så kjenner eg igjen endel gjennganger innlegg, og _dette_ ligna på et av de, så eg gambla på at det var litt tull og tøys her.

Dessuten så var ditt innlegg veldig bra.

Selv om eg flirte litt over kommentaren: "Eg tror du skal glemme tårnet." *S*

Gjest Ulvinnen

''Vet du, det kunne hende at trådstarter er seriøs.''

Ja, det er selvfølgelig mulig.

Men etter å ha vært på Dol, til og fra i snart 10 år så kjenner eg igjen endel gjennganger innlegg, og _dette_ ligna på et av de, så eg gambla på at det var litt tull og tøys her.

Dessuten så var ditt innlegg veldig bra.

Selv om eg flirte litt over kommentaren: "Eg tror du skal glemme tårnet." *S*

''Dessuten så var ditt innlegg veldig bra.

Selv om eg flirte litt over kommentaren: "Eg tror du skal glemme tårnet." *S*''

;-)

Gjest Ulvinnen

Skrivestilen minner veldig om skrivestilen til et dol-nick som skriver mye tull for tiden og allerede har blitt tatt i å poste "falske" innlegg.

Ok, jeg er ikke nok på forumet til å gjenkjenne trollene nå. Jeg håpte egentlig at de var borte etter omleggingen.

Ok, jeg er ikke nok på forumet til å gjenkjenne trollene nå. Jeg håpte egentlig at de var borte etter omleggingen.

Det kan jo selvsagt være en som er uheldig og har samme skrivestil og har et reelt problem... Men jeg har mine tvil. Hyggelig å se deg her igjen forresten! :-)

Gjest Ulvinnen

Det kan jo selvsagt være en som er uheldig og har samme skrivestil og har et reelt problem... Men jeg har mine tvil. Hyggelig å se deg her igjen forresten! :-)

''Hyggelig å se deg her igjen forresten! :-)''

Takk for det! Det er litt for rolig på det forumet som er førstevalget mitt, så da svinser jeg innom her en tur. Og ser etter kjente... Noen kjente er det da, men mange nye nick. Jeg finner vel ut av det om jeg bruker litt tid her. :-)

Annonse

hidi, the scorpion

Tårnet mitt er 15 cm og kona elsker den. Det kommer faktisk ikke an på størrelsen. De sier det, og noen mener det.

Klart hun elsker deg! Og, størrelse spiller virkelig ikke noen rolle, når man bruker det man har med vett og forstand....

At det er kjærlighet i bildet, forsterker alt, og kan binde en sammen for evig og alltid....;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...