Gå til innhold

økning i migreneanfall ved bruk av B-vitaminer

Anbefalte innlegg

Jeg har vanligvis bare 1-2 anfall i måneden. Etter 3 ukers bruk av multivitamin B, er anfallene økt i grad og kraft. Nå har jeg 3-4 anfall i uka. Jeg kan ikke se andre endringer i min livsførsel enn akkurat bruken av B-vitaminer. Har noen hørt om denne bivirkningen før? Hvis det er vitaminene, er det jo trist! Hva kan jeg ta som erstatter B-vitaminene?

Fortsetter under...

Jeg ville bare tipse om at en homøpat kan finne ut hva kroppen trenger.

takk for tipset

Har vurdert homøpat ei stund og nå som jeg har flyttet er det vel på tide å ta skrittet. Kjenner du noen gode homøpater i Akershus, nær Strømmen?

Gjest har migrene

takk for tipset

Har vurdert homøpat ei stund og nå som jeg har flyttet er det vel på tide å ta skrittet. Kjenner du noen gode homøpater i Akershus, nær Strømmen?

Nei, jeg bor i Rogaland.

Han jeg går til kan forresten kinesologi også; de jobber med å finne årsaker - og det er det jeg gjerne vil vite.

Hør med kjente om de har vært hos en, slik at du vet om de har vært fornøyde eller ikke.

Lykke til. :)

(Stress kan også forverre migrene, eller har du begynt å trene noe nytt?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...