Gå til innhold

Gravide og rare drømmer

Anbefalte innlegg

Gjest pregnant77

Har hørt at gravide pleier å få rare drømmer, jeg har ikke hatt noen "rare" før nå.... drømte jeg var i et fjøs, der var det masse melkekyr, og det var visst vanlig at mennesker ga pupp til kyrene :D så først var d ei ku som skulle die med, så var d visst en okse. Skikkelig bisarr...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292116-gravide-og-rare-dr%C3%B8mmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Morsomt!

Jeg drømte at jeg skulle få et barn som var 67cm lang. Han kom til verden (i drømmen) og måtte ha _barneseng_ fordi han var så lang! Så det ble ingen søte trilleturer. Jeg var kjempeflau da folk kom på besøk :)

Jeg får legge til at min sønn var 46cm da han ble født littegrann for tidlig.Så jeg var ikke sanndrømt ;)

Gjest pregnant77

Hehe... Jeg har alltid hatt mange rare drømmer, også da jeg ikke var gravid.

Jeg drømte en annen drøm tidligere i svangerskapet, da drømte jeg at magen var blitt kjempestor, men som en vannballong, skikkelig tøyelig og jeg måtte passe på så den ikke gikk i gulvet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...