Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære Mette.... Jeg har vært så glad fordi jeg igjen har opplevd å forelske meg..Det har imidlertid vært litt ustabilt enn så lenge, og jeg har klart å hoppe til sengs med en annen mann i mellomtiden...(ikke noen ukjent vel og merke..)Jeg startet min mens denne måneden den 7.11, og avsluttet den 10.11. Den 17.11 var mitt lille "sidesprang"(ubeskyttet sex). Morgen den 19.11 tok jeg en angrepille da jeg ikke går på prevensjon nå..Vært litt smådårlig med smerter i underlivet, dårlig mave etc. etter dette..Torsdag 22.11 hadde jeg sex med mannen/ kjæresten..Men jeg er nå redd for at jeg allikevel kan være gravid med han jeg hadde et sidesprang med.....Jeg og kjæresten har snakket om barn, men hadde ikke tanke for dette....Hva er sannsyneligheten for at jeg på tross av angrepillen er gravid med "feil mann"? Om det skulle være slik at jeg er gravid, finnes det prøver som kan gjøres under svangerskap som kan stadfeste farskap etc... Jeg må bare spørre, dette er grusomt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292140-graviditet-ved-sidesprang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...