Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lillean

Jeg lurer litt på dette med temp.måling og eggløsning. Er 30 år, prøver å bli gravid. Hadde ellers en missed abortion med utskrapning i midten av mai.

25.mai: 35,9

26.mai: 35,8

27.mai: 35,8

28.mai: 36,1

29.mai: 35,8 (blankt slim)

30.mai: 35,6 (blankt slim)

31.mai: 35,9 (blankt slim)

1.juni: 35,8 (blankt slim)

2.juni: 36,0 (blankt slim)

3.juni: 35,7 (blankt slim +

litt "mensmurring"

4.juni: 35,5 (blankt slim)

5.juni: 35,8 (blankt slim)

6.juni: 36,2 (blankt slim)

7.juni: 35,9

8.juni: 36,3

Temperaturen er målt under armen hver gang, til samme tid hver morgen.

Mye tall her, beklager det. Men jeg synes det var så mange dager med det blanke slimet. Trodde det skulle være bare noen få dager. Og hva med temp.stigningen som skal skje etter eggløsning)? Kan du utfra skjemaet se hvilken dag som var eggløsningsdagen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29215-temperatur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Du må tegne målene opp på et papir, så ser du økning. Det er ingen vits å sende temperatur før du får mensen. Det er stigningen og antall dager med økning i temperatur som teller. Jeg kan ikke se om du har hatt eggløsning utfra de tall du viser, men noe tyder på at du hadde eggløsning omkring 7-8 juni. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29215-temperatur/#findComment-118416
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...