Gå til innhold

Abort- noe som kan dele erfaring med meg?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tatt en abort som kan dele erfaring med meg? Er gravid i uke 7. Har to barn fra før, og svangerskapet oppsto med spiral. Dvs spiralen er ikke å finne..Er skikkelig dårlig med sterk kvalme døgnet rundt,hodepine og svimmelhet. Har ikke lyst på ett svangerskap, men er så redd for abort- og ha jeg vil føle etterpå. Tiden går, og jeg har ikke kontaktet noen for å diskutere det. Vil ikke ha i journalen min at jeg vurderte en abort,hvis jeg ombestemmer meg. Jeg har altså ikke lyst på svangerskapet- orker ikke tanken på ett ekstra barn. Samtidig elsker jeg de to jeg har- og ville aldri valgt bort noen av dem. Lurer på om kvalmen påvirker meg enda mer i negativ retning Er det mulig å tilgi sg selv etter en abort ? Er det mulig å leve videre med det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292180-abort-noe-som-kan-dele-erfaring-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke nå nei...

Jeg har selv tatt abort i uke 9, og har ikke angret en dag. Har 2 friske barn, og ett tredje barn var uaktuelt med hensyn til både helse og økonomi. Ble også gravid selv ved prevansjon, så barnet var ikke planlagt.

Synes att prosessen var grei, da jeg var veldig kvalm og uvel i 6 av de 9 ukene. Men man må ha tenkt nøye igjennom det, og vite med seg selv att man tar det riktige valget. Vet mange angrer seg, men hos meg var dette gjennomtenkt så her finnes det ingen anger selv nå 6 år etter :-)

Lykke til, det er en vanskelig å tøff avgjørelse.

Vanskelig situasjon du har kommet opp i, ingen tvil om det.

Hvis du leser i denne tråden: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3728722, så finner du flere som forteller om sine egne opplevelser av det å ta abort.

Lykke til, og husk å være tro mot ditt eget valg - når du har valgt.

Vanskelig situasjon du har kommet opp i, ingen tvil om det.

Hvis du leser i denne tråden: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3728722, så finner du flere som forteller om sine egne opplevelser av det å ta abort.

Lykke til, og husk å være tro mot ditt eget valg - når du har valgt.

OJ, det ble jo helt snålt med den linken! Jezez, hva jeg har gjort galt vet jeg ikke!

Sorry!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...