Gå til innhold

masochisme

Anbefalte innlegg

Gjest sweetpai
Skrevet

Har noen erfaring med at partner ønsker å ha pose over hodet i flere minutter samtidig med fastbinding?. Det skal være "en kamp på liv og død". Jeg har sagt NEI til slik aktivitet, da jeg er helt novise på dette området og ser at det er farlig så klart. Hva synes dere?

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Pose over hodet syns jeg er skummelt. Resten høres greit ut. Jeg har opplevd å få orgasme en gang jeg nesten ikke fikk puste. Det var helt tilfeldig, men man får en litt sterkere orgasme da. Likevel vil jeg ikke anbefale noen å prøve dette. Det er ikke lett å vite om man går for langt for den som skal styre leken.

Skrevet

Har ingen erfaring med dette, men helt ufarlig er det ikke. Det er jo de som har omkommet av slik lek.

Gjest pærebrus875
Skrevet

Jeg ville aldri tørt å gi deg som ikke kan dette ansvaret for meg slik, det hørtes bare ut som galskap. Men h*n liker kanskje spenningen med det også?

jeg ville holdt meg til NEI når jeg ikke har peiling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...