Gjest andie00 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei. Jeg lurer på om jeg har dårlig hudkvalitet, og hva som kan eventuelt gjøres med det er hjelpe på hudens tilstand. Jeg sliter med to ting; det ene er at i puberteten så fikk jeg en del strekkmerker på lår og bryster. Jeg har hørt at det ligger annlagt om man får strekkmerker eller ikke. Stemmer dette? Jeg har nemlig tenkt å gå litt ned i vekt og er livredd for å få flere. I det siste ser det ut til å ha dukket opp flere, spesielt på innsiden av lårene selv om jeg ikke har endret meg noe merkbart. Jeg er flink til å smøre meg med fuktighetskrem, men det virker som det ikke har noe å si. Det andre problemet er at jeg har en del nupper på overarmene og på lårene. Jeg har dem konstant. Jeg bruker peeling, hudmasker og fuktighetskremer, men det ser aldri ut til å forsvinne. Hva er grunnen til disse nuppene og hva kan jeg gjøre for at det skal forbedre seg? Jeg er en jente i 20 årene og syntes det er utrolig hemmende å ha ha slike hudproblemer, spesielt mens jeg enda er så ung. Er det noen slags kosttilskudd eller spesiel mat som er bra for huden? Jeg føler at jeg gjør det jeg kan utvendig, hva jeg gjøre innvendig? Hva kan jeg gjøre for å forbedre hudkvaliteten? Håper du kan hjelpe meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292236-d%C3%A5rlig-hudkvalitet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.