Gå til innhold

Min Pappa har lungekreft

Anbefalte innlegg

Heisann...min pappa fikk lungefreft for ca.1 år siden og han har vært inne til ca. 2 til 4 behanlinger i denne perioden med lange opphold.vi nærmeste har fått vite nu at legen ikke kan gjøre noe mer og han har ikke så lenge igjen av live..man er jo bare i sorg...vet ikke kordan det skal gå...han har fåt beskjed at han kan reise hjem nu..de kan ikke gjøre mer på sykehuse..han har tunkt for å puste og er veldig trøtt over ryggen..de skulle fixe oksigen flaske til å ha hjemme hoss han. hva skal man gjøre. Finnes det ikke noe som kan forlenge tiden hannes eller no??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292240-min-pappa-har-lungekreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Jeg forstår mer enn godt at man er fortvilet når det går mot slutten for en man er glad i. At livet kan forlenges i en slik situasjon er selvsagt noe vi alle undres på, både om det er mulig og om det er riktig. Ofte er nok det viktigste at man ikke har for mye vondt og at man har de man er glad i rundt seg .

Dette må du snakke om med den legen som har ansvaret for faren din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...