Gå til innhold

vil ha vagina trangere enn før jeg fikk baby for 11 uke siden

Anbefalte innlegg

jeg har trent underlivet sånn litt nå og da siden hun ble født, nå er vagina nesten som den var før, men jeg vil ha den enda trangere enn før! og føler at den ikke blir det, uansett hvor mye jeg trener knipe øvelser! samboeren min har ganske stor penis, så når jeg av og til nesten ikke kjenner den, blir jeg frustrert. han vil også ha meg trangere! har du noen tipps til hvordan jeg kan få super trang vagina? trenger virkelig hjelp!! kan du for eksempel legge opp et skikkelig bra treningsprogram til meg? på forhånd takk!

Fortsetter under...

fuji1365380447

For det første - det er jo helt urealistisk at du allerede 11 uker etter fødsel skal være tranger enn du var før..?

For det andre er jeg usikker på om det er mulig å kjøre et treningsprogram for å bli trangere. Menn har jo ulik størrelse på utstyret, og det er variasjoner i størrelsen hos kvinner også.

Knipeøvelser kan jo selvfølgelig gjøre musklene sterkere, men det er jo ikke det samme som at du automatisk blir trangere.

Det finnes en del yoga-øvelser som fokuserer på musklene i underlivet. Her vil du finne såkalt barselyoga som fokuser på opptrening av mors kropp etter fødsel.

http://www.osloyoga.no/

Gjest this is a signature

Tror du må gi det litt mere tid jeg...

Og vil du ha det trangere en før du fikk barn,da må du vel operere...

Hørte noen her inne sa de ble trangere en stund etter fødsel enn de var før..Så det visst mulig..Men går ut ifra at det tar litt tid..

Annonse

Gro Isachsen, Sexolog

Slapp hel av! Musklene dine har vært utsatt for store påkjenninger både under graviditeten og fødlselen. De trenger tid for å trenes opp til gammel styrke. 11 uker etter en fødsel er svært kot tid å forvente full restituering. Fortsett med knipeøvelser og fryd deg over den sexen som gir deg gleder, selv om du ikke kjenner penis i skjeden på samme måte som tidligere fordi musklene er slappere enn før. Skjeden er heldigvis nesten følelsesløs. Det er jo en forutsetning for å gjennomføre en fødesel. Men opptrening av bekkenbunnsmusklene og dermed mer følelse og sterkere orgasmer tar tid. Så vær tålmodig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...