Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er er jente på 20 år som er plaget av bakteriell vaginose. Fikk dette påvist av lege første gang for to år siden. Fikk da en gel som kalles for Zidoval som jeg brukte i fem dager. Ble da kvitt plagene med en gang. Nå i de siste månedene har jeg imidlertid vært svært plaget. Plagene består i at det klør og svir og jeg får ekstra utflod. Fikk en ny kur av legen, men det gikk ikke over, så fikk en til. Mens jeg gikk på denne kuren fikk jeg også en blødning, noe jeg synes var rart siden jeg går på p-piller og det ikke var "den uka". Hva kan dette skyldes? Partneren min blir også svært plaget med kløe og rødhet på penis etter at vi har hatt samleie, sist gang tok det en uke før han ble fin igjen. Trenger han også behandling eller er det nok at jeg får det? Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette for godt? Det er utrolig irrriterende og setter en stor demper på sexlivet til meg og kjæresten min. Kan brasiliansk voks bidra til å gjøre dette verre? Har hørt at yoghurt kan hjelpe, stemmer dette? Takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292359-bakteriell-vaginose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...