Gå til innhold

jomfruhinne

Anbefalte innlegg

Gjest november 29

Jeg er en kvinne, 30 år. Debuterte seksuelt i sommer.Tok gynekologisk undersøkelse våren 2007. Fikk beskjed om at alt såg greit ut, og at jomfruhinnen var sterk. Ved samleie, har jeg ikke hatt blødning, er det da mulig at jomfruhinnen fortsatt er der? Vi ønsker å bli gravide, men jeg har undret meg over at jeg ikke blødde noe ved samleie første gang, i forbindelse med hull på hinnen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292379-jomfruhinne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Det er ikke alle som blør, for det mange som mister den i løpet av livet av ulike grunner (slag,mye trening, fingring..) så at du som er "så gammel" ikke har den mer er ikke overaskende, men når denne ble sett på en undersøkelse?

Den skal jo egentlig ikke sprekkes, den vides bare ut etter det jeg har skjønt, mulig du har vært såpass våt og klar at han bare har videt den ut for deg, ikke ødelagt den.. jeg var ikke våt nok og fikk veldig vondt og blødde en del..

Den påvirker uansett ikke om du blir gravid eller ei, kommer han inn, så kommer også sæd inn. Kan være litt vanskelig i starten å kjenne helt etter hvor langt han er inne, så mulig han ikke har kommet langt nok inn? Press på og se hva som skjer? Merket du noe vondt, eller har den bare blitt videt ut kanskje?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292379-jomfruhinne/#findComment-2350944
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...