Gjest feil?? Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Hei, Fikk for et par dager siden en rød "klump" ved den indre kjønnsleppen. Når jeg tok på- og rundt den var den veldig øm, akkurat slik som en kvise kjennes. I dag er den svært mye mindre, så vidt jeg kan se den. Var "tilfeldigvis" til legen i dag, nevnte dette og hun så på det. Mente det var en kjønnsvorte. Synes dette høres så rart ut siden den ble så mye mindre på et par dager, og nå kjenner jeg jo ikke at den er der en gang. Fikk hvertfall resept på et produkt, men vet ikke om jeg "tørr" og smøre det på hvis det skal være såpass etsende, er jo såvidt jeg ser kvisa evnt vorta? Er det vanlig at kjønnsvorter er ømme i begynnelsen, for så å ikke kjennes i det hele tatt? Kan legen ha sett feil? Når/Hvis man har dette viruset i seg, holder det med sjekken hvert 3. år, eller anbefales det å ta hyppigere celleprøver( tenker på forbindelsen til livmorhalskreft) tusen takk for alle svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/292470-kj%C3%B8nnsvorterkvise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.