Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe dyrt ullundertøy. :o) Ikke så voldsomt ekslusivt kanskje, men noe jeg trenger og som ikke fyller opp skap og skuffer som er fulle nok fra før. Jeg vet nissen har vært og kikket, men han mumlet noe om at de ikke hadde den fargen jeg ønsket meg så vi får se. :o)

Klokke.

I går tok jeg vekkerklokka til mannen med meg på yoga, og etter det var jeg hos en venninne. Han skulle legge seg tidlig og ringte fordi han ikke fant klokka... Ups!

Han har da vel mobil? Den er ypperlig som vekkerklokke. Mannfolk ass. ;o)

Annonse

Som alltid: Bøker. Har mange på lista.

Og for en gangs skyld ønsker jeg meg andre ting også, for nå har det vært dårlig med handling i flere måneder. Undertøy trenger jeg, særlig truser og strømpebukser. Noen snasne topper hadde gjort susen, litt god vin er alltid velkomment, smykker og noe godis også.

Sist, men ikke minst: Masse snø og fred på jorden. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...