Gå til innhold

Forskjellig størrelse på brystene

Anbefalte innlegg

Gjest skjemmes

Jeg er en 27 årig kvinne som i alle år har hatt forskjell i størrelse på mine bryst. Høyre bryst er vesentlig mindre enn venstre. Dette har forverret seg etter to svangerskap. Dette synes jeg er svært skjemmende og gjemmer meg bort som følge av det. Jeg går aldri i svømmehall og bruker ikke bikini. Jeg viser meg heller ikke naken for samboer. Begge bryst er også hengende og areola(det brune partiet er stort på begge bryst. Det dekker nesten hele venstre bryst) Jeg har ammet 2 barn og skal ikke ha flere. Hva kan gjøres for å bedre problemene mine?? Kan en operasjon bli dekket av trygden.....da jeg ikke har råd til å betale operasjon selv.?

Fortsetter under...

Dr med Morten R Kveim, Plastisk kirurg

Er det BETYDELIG sideforkjell mellomn brystene regnes dette som en deformitet og du kan få gratis operasjon. (LITEN sideforskjell er normalt). Det høres ut som om du trenger en brystløft. Symmetrien klan sikres enten ved å fjerne litt av det ene eller å legge litt inn i det andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...