Gå til innhold

silikon og graviditet

Anbefalte innlegg

hei, jeg er ei jente på 22 år som har et barn...har tenkt på å få silikon..men fastlegen anbefalte meg å vente dersom jeg vil ha flere unger. hva er risikoen? jeg vet at brystene forandrer seg under graviditet..så vil puppene bli "ødelagt" dersom jeg får silikon og får flere unger. og hvis d skulle skje så er d vell mulig å få fiksa på de? hva anbefaler du å gjøre? jeg har store komplekser for mine pupper, de er ulike. og det har ført til problemer i forholdet til min samboer. er veldig lei av å ha det slik. men vil ikke ta sjangs på at de skal bli stygge etter neste graviditet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292592-silikon-og-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angela25

Jeg har ogsaa ett barn, har silikon, og vil gjerne ha flere barn en gang.

Jeg hadde ikke det samme problemet som deg jeg da, jeg var nemlig pannekake flat:-)

Ja, brystene vil forandre seg gjennom en graviditet, men den storste forandringen vil nok skje naar du ammer. Jeg tror ingen vet eksakt hvordan brystene blir etter amming og graviditet, saa det er enten bare en sjangs du maa ta, eller vente til du er ferdig med alle graviditeter.(som sikkert er det lureste)

Beklager at jeg ikke har et mer konkret svar til deg...

Jeg har ogsaa ett barn, har silikon, og vil gjerne ha flere barn en gang.

Jeg hadde ikke det samme problemet som deg jeg da, jeg var nemlig pannekake flat:-)

Ja, brystene vil forandre seg gjennom en graviditet, men den storste forandringen vil nok skje naar du ammer. Jeg tror ingen vet eksakt hvordan brystene blir etter amming og graviditet, saa det er enten bare en sjangs du maa ta, eller vente til du er ferdig med alle graviditeter.(som sikkert er det lureste)

Beklager at jeg ikke har et mer konkret svar til deg...

takk for svar.:) det er sikkert lurest å vente..vil jo ikke at de skal bli stygge når jeg endelig er blitt fornøyd. men vet ikke om jeg klarer vente til jeg er ferdig mef å få barn. det sliter sånn på forholdet mitt og på meg selv..

Gjest Høstløvet

takk for svar.:) det er sikkert lurest å vente..vil jo ikke at de skal bli stygge når jeg endelig er blitt fornøyd. men vet ikke om jeg klarer vente til jeg er ferdig mef å få barn. det sliter sånn på forholdet mitt og på meg selv..

Hva er det som liter? Er det det at du sliter, og ikke tørr å vise deg, eller er han misfornøyd?

Hva er det som liter? Er det det at du sliter, og ikke tørr å vise deg, eller er han misfornøyd?

han er ikke misfornøyd..d sliter at jeg ikke tør å vise meg, at jeg blir sjalu på andre damer,vi kan f.eks ikke se et tv-program der det er lettkledde pene damer for da føler jeg meg stygg og blir sur..liker ikke å vise meg i bikini og typen min får aldri se meg naken. selv om han sier at jeg er kjempepen osv..er fornøyd med kroppen lrs men puppene har gitt meg skikkelig dårlig selvtillit.

Gjest Høstløvet

han er ikke misfornøyd..d sliter at jeg ikke tør å vise meg, at jeg blir sjalu på andre damer,vi kan f.eks ikke se et tv-program der det er lettkledde pene damer for da føler jeg meg stygg og blir sur..liker ikke å vise meg i bikini og typen min får aldri se meg naken. selv om han sier at jeg er kjempepen osv..er fornøyd med kroppen lrs men puppene har gitt meg skikkelig dårlig selvtillit.

Da skjønner jeg hvordan du har det..Har det på samme måten selv. Hadde nok også hatt et mye mere avslappet forhold til min egen kropp, om jeg hadde fixet litt på mine. Hadde jeg hatt råd, så hadde jeg bestilt tid. Selv om dette problemet sitter mellom ørene mine, mens samboeren er fornøyd.

Annonse

Da skjønner jeg hvordan du har det..Har det på samme måten selv. Hadde nok også hatt et mye mere avslappet forhold til min egen kropp, om jeg hadde fixet litt på mine. Hadde jeg hatt råd, så hadde jeg bestilt tid. Selv om dette problemet sitter mellom ørene mine, mens samboeren er fornøyd.

d er så bra at noen forstår meg. samboeren min forstår meg ikke så godt. håper at jeg får operert inn silikon en gang. men jeg er så usikker om jeg skal gjøre det før jeg får flere barn lr bare vente..men da blir d lang tid med mye slit:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...