Gjest Elextra Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Jeg oversatte innlegget ditt til kjæresten og sa: "Ikke si sånt når vi bor sammen." Han mente det var bare rett og rimelig, og at du burde ha strøket klærne om morgenen. Da hadde du hatt hele resten av dagen "fri"... Så vet du det Haha, hadde noen forklart meg hvordan jeg skulle disponere dagen på den måten ville jeg virkelig blitt provosert. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Jeg oversatte innlegget ditt til kjæresten og sa: "Ikke si sånt når vi bor sammen." Han mente det var bare rett og rimelig, og at du burde ha strøket klærne om morgenen. Da hadde du hatt hele resten av dagen "fri"... Så vet du det Arrrg..... Hva synes _du_ om et slikt utsagn da? 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Okey:-) Det blir nok Spania som blir mitt fremtidige hjemland! Men savner Norge innimellom ogsaa, saa klart!:-) Men du, kan du hjelpe meg med en ting? Hva heter lettroemme paa spansk? Har de det paa butikkene? Jeg har ikke funnet det ennaa...Vaffelkakene blir ikke det samme uten:-) De har ikke rømme i Spania, ihvertfal ikke den samme typen rømme som vi bruker. Tror det nærmeste ma kommer er en type creme freche, "nata agria" heter det, se om du finner det et sted! Du kan eventuelt spørre din svigermor eller noen spanske venner om de vet hvor man selger nata agria hvis du ikke skulle finne det selv. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Jeg oversatte innlegget ditt til kjæresten og sa: "Ikke si sånt når vi bor sammen." Han mente det var bare rett og rimelig, og at du burde ha strøket klærne om morgenen. Da hadde du hatt hele resten av dagen "fri"... Så vet du det Håper du ikke mener det§ 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Haha, hadde noen forklart meg hvordan jeg skulle disponere dagen på den måten ville jeg virkelig blitt provosert. Jeg blir svært glad når noen motiverer meg. Jeg kan være særdeles initiativløs når det kommer til ting som -må- gjøres 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Arrrg..... Hva synes _du_ om et slikt utsagn da? Jeg synes mannen din var krass. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Håper du ikke mener det§ Mener hva? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg blir svært glad når noen motiverer meg. Jeg kan være særdeles initiativløs når det kommer til ting som -må- gjøres Det er en god egenskap :-) - som jeg nok ikke besitter. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg synes mannen din var krass. Antar Angela25 siktet til kjæresten dins reaksjon og utsagn. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Antar Angela25 siktet til kjæresten dins reaksjon og utsagn. Åh... Vel, det var sent på kvelden 0 Siter
Glimtipper Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Arrrg..... Hva synes _du_ om et slikt utsagn da? Om du mente min kjærestes svar, så tar jeg meg ikke nær av det. Han er selv flink til å gjøre det kjedelige først og det morsomme senere. 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Om du mente min kjærestes svar, så tar jeg meg ikke nær av det. Han er selv flink til å gjøre det kjedelige først og det morsomme senere. Okey:-) Vi faar haape han sa det som en spoek da;-) 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 De har ikke rømme i Spania, ihvertfal ikke den samme typen rømme som vi bruker. Tror det nærmeste ma kommer er en type creme freche, "nata agria" heter det, se om du finner det et sted! Du kan eventuelt spørre din svigermor eller noen spanske venner om de vet hvor man selger nata agria hvis du ikke skulle finne det selv. Takk for svar! Jeg faar ta meg en tur paa Mercadona i maarra tenker jeg;-) 0 Siter
Gjest uhmm Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Enig med deg! Men han ser ikke mye tv, han jobber mye-hele dagen. Han hater aa stryke klaer, og tro du meg jeg sa det til han ,at jeg er ikke saa mye mer glad i det selv akkurat! Men hvis noen skal faa orden paa disse klaerne, saa blir det nok jeg som maa gjore det. Helt greit, siden jeg har mer tid enn han. Men han faar bare ikke nevne det en gang til. Jeg er da vel en bra nok husmor;-) Du er sikkert god husmor. Gubben din siktet vel til at det var bedre å prioritere det man er nødt til, så ta fornøyelser som DOL etterpå? 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Du er sikkert god husmor. Gubben din siktet vel til at det var bedre å prioritere det man er nødt til, så ta fornøyelser som DOL etterpå? Saken her er at jeg mente han liksaa godt kunne gjore det...Men vi ordnet fort opp i det da:-) (Jeg tok foresten og gjorde det en dag her...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.