Gå til innhold

FU: Hva er den flaueste sangtekst"feilen" din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

8

• frosken

6

• mariaflyfly

6

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

I alle dager, det er helt feil. Får skylde på at det var sent på kvelden igår.

Det skal være "Lerka jubler høyt i sky, ringer våren inn på ny".

Tror ikke det er meningen at alle sanger skal synges sånn det står i sangboka. Det klarer seg med "lerka jubler høyt i sky, inger våren iit på ny"... Eller noe sånt...*s*

Dette er mannen sin, og jeg har aldri helt sluttet å erte han for den :

I "Ja, vi elsker" sang han "...og den saga BLOTT som senker, drømmer på vår jord..."

:o)

Hva heter det da?

Det er vel ikke meningen at slike sangtekster skal ha noen mening, så selv om man ikke helt skjønner hvorfor ordene som er der, er der, så tror jeg kanskje fortsatt at det heter"saga blott som senker, senker drømmer på vår jord"... Eller alternativt så kan det jo hete "saga-slott"... ?

Hva heter det da?

Det er vel ikke meningen at slike sangtekster skal ha noen mening, så selv om man ikke helt skjønner hvorfor ordene som er der, er der, så tror jeg kanskje fortsatt at det heter"saga blott som senker, senker drømmer på vår jord"... Eller alternativt så kan det jo hete "saga-slott"... ?

Er det ikke "natt" da? :-)

Annonse

Hva heter det da?

*klasker meg i huet og stønner*

Gjest this is a signature

Jeg synger lite, men har i alle de år trodd at de i amrikanske bryllupsritualer sier Awfully Weddid Wife..

Det var rollen til Rowan Atkinsons som fersk prest i klassikeren "Fire Bryllup og En Gravferd"..:)

Gjest fliring

Hva heter det da?

og den saganatt som senker..

Annonse

I alle dager, det er helt feil. Får skylde på at det var sent på kvelden igår.

Det skal være "Lerka jubler høyt i sky, ringer våren inn på ny".

Jøss, jaja, jeg skjønner iallefall at det ikke bare er jeg som lurer på dette ;-)

Hva heter det da?

*humre*

;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...