Gå til innhold

trenger litt upartiske tanker her jeg

Anbefalte innlegg

Gjest urimelig jeg?

Nå skriver jeg inn her for å få råd. Jeg og samboeren er medlem av samme type sport. Nå i helgen skal han på kokurranse og fortalte da at han ikke ønsket meg der. Jeg ble superfornærmet, og veldig såret, og han begrunner det med at han blir mindre fokusert av å ha meg der.

Så, nå er jeg ikke velkommen, eller jeg kunne komme, men da ville han ikke delta, og vi kunne dra sammen.

Overreagerer jeg? Burde jeg ha fått lov til å komme eller har han sin fulle rett og si at han ikke ønsker meg der?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292648-trenger-litt-upartiske-tanker-her-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

Jeg ville nok slitt litt med å prestere om jeg visste noen jeg kjente godt satt blant publikum, trenger ikke å være noe verre... men han burde da være "mann" nok til å si til deg at DET er årsaken, og ikke noe DU gjør galt.

Gjest min tanke

Tror du på han når han sier at han presterer dårligere med deg til stede?

Hvis ja, bør han ofre et godt resultat for at du skal være der?

Jeg vet ikke helt om jeg tror på ham. Det er vel der problemet ligger.

Vi pratet om det, jeg respekterer ham, og holder meg unna. Men jeg er likevel veldig såret over at jeg ikke får komme å se på.

Gjest min tanke

''han begrunner det med at han blir mindre fokusert av å ha meg der''

Jeg ville spurt han om _hvorfor_ han blir mindre fokusert. Han sa det garantert ikke for aa saare deg!:-)

Nei.. Han sa det ikke for å såre meg. Men sa at sist gang jeg var der ble ham mindre fokusert... Fordi jeg hadde kamera og tok bilder.. Sa jeg kunne holde meg mer i bakgrunnen.. men nei.. Vil ikke ha meg der.

Kan ikke hjelpe for at jeg ble såret. Men jeg respekterer ham det gjør jeg.

Annonse

Ville du hatt et sterkt ønske om å dra på dette arrangementet om han ikke deltok? Med andre ord: Er det et offer for deg å ikke dra dit?

Eller er det han som er hovedattraksjonen?

Jeg synes ikke det er merkelig at han kan bli distrahert av ditt nærvær. Du kan jo ta det som et kompliment.

;-)

mvh

Jeg ville nok slitt litt med å prestere om jeg visste noen jeg kjente godt satt blant publikum, trenger ikke å være noe verre... men han burde da være "mann" nok til å si til deg at DET er årsaken, og ikke noe DU gjør galt.

Var det ikke det trådstarter sa da i grunn? :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...