Gå til innhold

krangel - brudd - utroskap

Anbefalte innlegg

pappa til gutten sin

Ser det er veldig mange som skriver om krangel, brudd og utroskap. Dette er et tema som mange har spørsmål rundt og lurer på mange ting i forhold til hva de bør gjøre. Da tenkte jeg å komme med et lite innspill.

En ting som er viktig, er å tenke fremover. Pass på å ikke låse dere til hva som har skjedd, men se heller på hva dere ønsker i fremtiden.

Still deg spørsmålene:_______________________________

Hva ønsker jeg i fremtiden?

Hva er best for meg og mine i fremtiden?

Husk at:__________________________________________

- Det som har skjedd, har skjedd

- Se fremover. Ikke bakover

- Det å tilgi ikke er det samme som å godta

- Det er ingen skam å kunne legge ting bak seg

Når det gjelder utroskap trenger man ikke å godta at det er skjedd, men man kan tilgi og jobbe videre med det som vil komme i fremtiden.

Har nå sett flere tilfeller hvor forhold ryker pga at de som krangler, låser seg. Det jeg mener er at ting skjer og man har alltids et spørsmål om hvorfor og hvordan. At man har spørsmål er helt normalt, men å sette spørsmålene på repeat er ingen lønnet med. Det skaper bare større frustrasjon og ergelse. Få heller svar på det man kan og se på hva man vil gjøre videre.

Håper dette kan komme til nytte og gi meg gjerne tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/292662-krangel-brudd-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...