Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fødte for 4 uker siden, revnet noe og har/hadde 8 sting totalt, noen innvendig samt noen nedover mot endetarmen. Stingene innvendig samt i skjedeåpningen har klødd en del, men ikke gjort vondt. For to dager siden løsnet imidlertid en lang tråd, og etter det har stingene blødd litt og det føles som om de rakner hver gang jeg setter meg eller vrir meg på stolen. Kan det ha raknet etter så lang tid? Skal ikke til etterkontroll før 21 juni, bør dette sjekkes før?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/29272-vonde-sting-etter-4-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Normalt så går du inte sönder efter 4 veckor, så jag utgår ifrån att detta är helt normalt och att det bara kjänns så. Att stygn börjar att släppa och komma ur efter 4 veckor, är normalt och behöver inte ge någon anledning till oro. Jag tycker inte att du behöver att kontrollerar detta nu, om det inte skulle bli ytterligare bekymmer innan den 21 juni. Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...