Gå til innhold

Hva er din mentale alder? (test)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

4

• morsan

3

• Lillemus

2

• cathlin

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra

Hehehe jeg ble 22. (blir 20 i februar). Må få samboeren min til å ta den også! (han er 24..mistenker svaret blir 13 ;-) )

Da kan en lure på hvilken alder du kommer til når du er på min alder - jeg kunne trekke fra neste 20 år på min reelle alder her! :D

Annonse

Annonse

Gjest Elextra

Trodde jeg kom til å få 72 eller noe sånt, men jeg fikk 31 gitt! Sikkert Harry Potter som trakk snittet ned. ;o)

Hehe, du er ikke alene om å tro at du ville få 72 eller noe sånt ;).

Nå mener jeg faktisk ikke at du virker gammelmodig, snarere at denne testen ser ut til å vektlegge typisk urbane verdier, som jeg ikke tror du er noen tilhenger av.

Nå mener jeg faktisk ikke at du virker gammelmodig, snarere at denne testen ser ut til å vektlegge typisk urbane verdier, som jeg ikke tror du er noen tilhenger av.

*Flirer* Nei, jeg er ikke den mest urbane nei... Heldigvis har jeg en kjæreste som deler min smak i det meste, i motsetning til eksen. :o)

Jeg fikk 28, noe som da er 3 år eldre enn det jeg er. Hmmm.. akkurat som om man ikke var nok stressa over å bli 25 år.Hehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...