Gå til innhold

Hekta på Weffriddles?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk det til:D Huff, dette er nok noe jeg kan bli hektet på også

Her får du virkelig vridd hjernen din til bristepunktet etterhvert. Trøsten er at det finnes et forum der inne hvor man kan få noen hint om man står fast.

Et godt tips om du blir hektet er å føre en tabelloversikt over nivåene med nivånummer, title, hvordan du løste gåten og url'en som var løsningen.

Du kan også spørre meg :-)

Annonse

Gjest vilspille

Her får du virkelig vridd hjernen din til bristepunktet etterhvert. Trøsten er at det finnes et forum der inne hvor man kan få noen hint om man står fast.

Et godt tips om du blir hektet er å føre en tabelloversikt over nivåene med nivånummer, title, hvordan du løste gåten og url'en som var løsningen.

Du kan også spørre meg :-)

Hmm. Hvordan er det når jeg går ut fra spillet? Husker den hvor jeg var, eller må jeg begynne på nytt hver gang? Står forresten helt fast på nr 3.. Lyst til å hjelpe litt?

Hmm. Hvordan er det når jeg går ut fra spillet? Husker den hvor jeg var, eller må jeg begynne på nytt hver gang? Står forresten helt fast på nr 3.. Lyst til å hjelpe litt?

Du må bare taste inn den siste URL'en du fant. Viktig å skrive ned alle URL etter hvert som du finner løsningene.

Ang level 3: Megaphone betyr å lese høyt - veldig sakte. Hva høres denne regla ut som? Og er alt med?

Gjest vilspille

Du må bare taste inn den siste URL'en du fant. Viktig å skrive ned alle URL etter hvert som du finner løsningene.

Ang level 3: Megaphone betyr å lese høyt - veldig sakte. Hva høres denne regla ut som? Og er alt med?

Haha, selvfølgelig! Takk! Tror nok jeg kommer til å trenge litt hjelp framover også!

Haha, selvfølgelig! Takk! Tror nok jeg kommer til å trenge litt hjelp framover også!

Du finner meg på forumet til Weff. (Brukernavn = Kathrine) Kontakt meg der når du har spørsmål.

Fort deg å spille da, jeg sitter fast på 59 og trenger desperat hjelp....

(dette er verre en heroin......)

:-)

Gjest vilspille

Du finner meg på forumet til Weff. (Brukernavn = Kathrine) Kontakt meg der når du har spørsmål.

Jeg sitter fast på 5 jeg, så dette kan ta tid;) Hehe, fant ut at jeg har nok ikke tålmodighet til dette, men klarer ikke å la det være heller! Vet du om det noen gang tar slutt egentlig?

Skal se om jeg finner deg på forumet, men syns det var så rotete der, skjønte ikke helt opplegget der.

Gjest vilspille

Åååh! Hjelp meg! Jeg kommer meg virkelig ikke videre fra 5, og jeg må få lagt meg! Klarer ikke gå før jeg har klart 5! Argh.

Åååh! Hjelp meg! Jeg kommer meg virkelig ikke videre fra 5, og jeg må få lagt meg! Klarer ikke gå før jeg har klart 5! Argh.

Du har fått et regnestykke å løse. Gjør det!

Koble det med overskriften på siden (26 of' 'em), og ha i bakhodet svarene på de forrige to oppgavene.

Annonse

Gjest vilspille

Du har fått et regnestykke å løse. Gjør det!

Koble det med overskriften på siden (26 of' 'em), og ha i bakhodet svarene på de forrige to oppgavene.

Det må være noe med alfabetet? 26 bokstaver.. men regnestykket blir jo 19, og har jo bare to bokstaver fra de to forrige oppgavene. Jeg skulle aldri ha oppdaget weffriddles!

Det må være noe med alfabetet? 26 bokstaver.. men regnestykket blir jo 19, og har jo bare to bokstaver fra de to forrige oppgavene. Jeg skulle aldri ha oppdaget weffriddles!

Bare du får rekka på plass ligger svaret et visst antall skritt foran deg. Løsningen skal jo ligne på de to foregående. Passe kryptisk?

Du må komme deg inn på forum!!!!

Og nivå 10 er den første virkelige morsomme utfordringen.

Det er tilsammen ca. 70 nivåer,

Jeg gir opp for kvelden nå, må tidlig på jobb i morgen... :-)

Gjest vilspille

Bare du får rekka på plass ligger svaret et visst antall skritt foran deg. Løsningen skal jo ligne på de to foregående. Passe kryptisk?

Du må komme deg inn på forum!!!!

Og nivå 10 er den første virkelige morsomme utfordringen.

Det er tilsammen ca. 70 nivåer,

Jeg gir opp for kvelden nå, må tidlig på jobb i morgen... :-)

Dette blir bare verre og verre. Hehe, men jeg har registrert meg som "Idaa" på forumet, du får heller prøve å finne meg der, for skjønte ikke helt det der:) Hadde vært greit å ha en jeg kan få litt hint av!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...