Gjest juliana31 Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 4 SPR : Hva er PCR test jfr sjekk av hiv smitte/andre virus? Hvorfor kan en aldri være 100 % sikker bare 99, eller mere, men ikke 100 jfr at resultatet er sikkert....? Ikke for å spørre dumt, men er det bevist at noen kan være immun mot hiv? Vet at det sikkert ikke er å anbefale men jeg tredde en skytetråd(Tynn ledning med plastbelegg på)inn i min erigerte penis bare for å sjekke om jeg kjente noe, noe jeg ikke gjorde, men er det farlig / hvor langt er urinrøret???Har man følese i røret? 0 Siter
Gjest Høstløvet Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Skjønner ikke vitsen i det du har gjort, men vil anta at mannens urinrør er omlag 15-20cm+-. Skal være følelser der, men en plastledning vil kanskje ikke kjennes godt om den er fuktet. 0 Siter
Flaxseed Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Grunnen til at man ikke kan være sikker på om man er smittet av HIV/AIDS er fordi viruset aldri er funnet. Noen som påstår det, men det er bare for å kunne selge medisiner. 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Vennligst still spørsmålet til Dr Miklos Degre i infeksjonsforum 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.