Gå til innhold

Hvorfor bryr det meg at han har funnet en ny...

Anbefalte innlegg

Gjest Life is never easy...

Fikk nettopp vite at eksen min kom leiende med en ny dame kun 2 uker etter at det var slutt med oss.... Vi var sammen i nesten 5 år!

Jeg som taklet bruddet så fint, og så får jeg høre dette.. Prøver å si til meg selv at han er ikke noe å være ilag med, trenger en sterk psyke for å vær med han... Begynner å tenke på om han møtte henne mens vi var sammen etc.. Lurer på hvem hun er... Tenk om de får det superfint.. og jeg aldri finner noen...

Fortsetter under...

Unner du ham ikke å få det godt, da? Han trenger vel ikke å være noen drittsekk selv om det ikke funket mellom dere mer. Samliv er risikosport, og veldig ofte går det galt. Da er man en erfaring rikere og kan begynne å tenke på hva som venter rundt neste sving.

Men det er helt normalt å reagere slik som du gjør. Det gjør litt vondt når eksen får ny kjæreste, uansett om man ønsket bruddet eller ikke.

Syns det var litt vel tidlig å finne seg ei ny etter bare 2uker- Men folk er forskjellige. Jeg kunne aldri blitt forelska i en etter så kort tid, men når de forholda jeg har vært i har tatt slutt har jeg alltid hatt en elsker- og da ikke lengre enn 1 uke etter. Det er min måte å komme over mannfolka på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...